Ik ben op zoek naar een betaalbaar, compacte compressor.
Nu kom ik deze tegen: https://www.conrad.nl/nl/compressor-10- ... 56648.html
Is dat wat

Kan wel mooi lang belast worden en er zit een veiligheid op

Als het voor "maar een keertje" is zou je ook eens kunnen kijken hoe ver je komt met een betere fietspomp.GatheRRoveR schreef:....
Is dat watvoor als je het "een keertje" nodig hebt
![]()
Daarom suggereerde ik die "betere" fietspomp. Vroeger kreeg je ook een fietspomp bijgeleverd bij een LadaGatheRRoveR schreef:Het enige wat ik zoek is een klein (lees : geen sta in de weg) compressortje die mijn banden van (standaard 2,5 atm hiervan 70%) ca 1.5 atm weer kan oppompen naar ietsmeer dan 2 atm zodat ik weer binnen een korte tijd de weg weer op kan zonder eruit te zien als een dronkaart
Tja, voor 4x dat geld koop je er dan direct 4 zodat je alle wielen gelijktijdig oppompt ... dat scheelt weer een boel tijd (het scheelt ook in de tussentijds afkoeltijd). Dan wel een betrouwbare oplossing voor de 12V kant bedenken.s.boomschors/aka/pp schreef:haal gewoon zo'n dunlop ding van €7,50 bij de Action.... heeft mij al 3 x behoed van leegstaan( zand tussen m'n wang) en voor het geld .... koop je toch gewoon een nieuwe als hij stuk is.... ( ik kan makkelijk tot 3 bar komen, 10 min ofzoiets)
Tja, kijk hier eens: DunlopGatheRRoveR schreef:![]()
Ooohhhhhh.
![]()
![]()
Zand snapte ik niet, moet toch eerst je band "te" leeg zijn.
Enuh, dunlop kan ik alleen als : Dunlop Tortex
Tja, voordat me daarmee uit het zand bent![]()
En dat ACtion compressortje, gaat het denk ik niet worden.