Hallo
Als ik de verlichting inschakel dan kan ik kiezen uit 2 standen stads en dim als ik dan groot licht wil aan doen gaat het dimlicht uit maar het blauwe lampje brand wel.
als ik wil seinen met grootlicht gebeurd er niets, alleen het blauwe lampje op mijn dashboard gaat branden. De koplamp bestaat uit een geheel als de lamp wil verwisselen dan is dat incl lens.
Vraag heb ik wel groot licht? Is het verplicht voor de APK keuring? en als ik groot licht heb wat kan dan het Probleem zijn?
Grt Ramon
Koplamp
-
Re: Koplamp
Ramon,
Meet eens of er 12 V op de ongedimd-draad bij de lamp aankomt (ik denk van niet).
Zo niet dan zijn hetzij de sein/gedimd/ongedimd schakelaar danwel het relais voor groot licht de meest waarschijnlijke verdachten (controleer ook de relais-voet.
Als alles weer werkt, installeerd dan ook een "zweedse lichtversterker", dan gaat er alleen de relais-stuurstroom door de schakelaars aan het stuur.
Marc
Meet eens of er 12 V op de ongedimd-draad bij de lamp aankomt (ik denk van niet).
Zo niet dan zijn hetzij de sein/gedimd/ongedimd schakelaar danwel het relais voor groot licht de meest waarschijnlijke verdachten (controleer ook de relais-voet.
Als alles weer werkt, installeerd dan ook een "zweedse lichtversterker", dan gaat er alleen de relais-stuurstroom door de schakelaars aan het stuur.
Marc