Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu vr 29 maart 2024, 14:22

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 11 nov 2022, 14:24 
Offline

Geregistreerd: wo 09 nov 2022, 15:01
Berichten: 1
Deze witte laro is onlangs in Heerlen gestolen
1971, type 2a.
Chassisnr. 26418240
Info?
Jack Schot, 06-23080516


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 11 nov 2022, 16:47 
Offline

Geregistreerd: za 05 maart 2016, 11:33
Berichten: 809
Rot voor je
Toch maar de Sharia invoeren, hand afhakken van zo een kl..tz.k.
Landrover laat zich met één hand niet sturen :twisted:
Foto is niet te zien.
Misschien ook handig om het kenteken te vermelden.

Nummers van motor en versnellingsbak aan politie doorgeven, misschien duikt er iets op bij de rdw als iemand die delen bij een restauratie project laat keuren.
Rdw is scherp op landrovers en controleert die nrs in verband met leeftijd vast stellen.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 12 nov 2022, 15:02 
Offline

Geregistreerd: di 07 mei 2019, 17:22
Berichten: 419
Sterkte,

Je zet mij in ieder geval weer even op scherp. Ik ben er ook wel eens bang voor geweest.

Ze horen er gewoon af te blijven ! Al zet je een tas goud neer.

Zeker als je er veel tijd en geld in heeft zitten echt balen. Nog los van de emoties en wat het kost om weer op het zelfde niveau terug te komen met een andere . En er voor verzekeren is ook meestal een gedoe. Taxaties en voorwaarden.

Bij de RDW zijn ze idd niet gek(heb ze er veel geknoei uit zien halen ook met rontgen foto's wat je met het oog nooit ontdekt had) ) maar kunnen natuurlijk niet alles onderscheppen. Restauratie van een chassis mag dus de helft van jou en de helft met het nr van hunzelf.

Landrover is natuurlijk hopeloos op het gebied van diefstal preventie. Raampje en deur en soort contactslot kunnen niet simpeler. Zelf heb ik nu in ieder geval serie 3 anti brust sloten op de deuren gedaan. Helpt natuurlijk niet bij een softtop. Mogelijk dat ik ook nog wel ergens wat andere verstopte beveiligingen inbouwd. En mogelijk de laro dan maar in de garage en een andere minder aantrekkelijke bus buiten op de oprit.

6.5 jaar gevangenbewaarder geweest van 1996 tot 2002 en destijds was ik de boeven en hun gedrag al spuugzat. Maar dat had nog wel te verkroppen geweest als de straffen uitgevoerd en sancties ook gehandhaafd werden . Psych won meestal het spelletje bij beklagzaken. aaaah zo zielig? maar als dat rvs deksel mn hoofdje had geraakt in plaats vanm de stalen deur (nu met put erin) au. Soms is de direktie helaas bang van hun boeven. Dus.... lekker weer overall aan gedaan en gaan werken.

Hou je taai, groetjes Nico


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 75 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.