Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu wo 15 mei 2024, 02:24

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: opgehaald uit de 'stal '
BerichtGeplaatst: za 28 feb 2015, 18:22 
Zo hij staat weer voor de deur, vandaag de RRC opgehaald uit de bollenloods van een vriend van me. Eerst even zonder de kabel van de bobine naar ontsteking gestart om een beetje oliesmering te verkrijgen. Het ging daarna een beetje moeizaam het starten maar op gegeven moment kwam er iets van gepruttel uit het vooronder. Pruttelend op niet alle cilinders de loods uit.........grrrrrrr
Het wil allemaal niet zo gemakkelijk het starten en lopen op oude benzine.Ik had gelukkig een Jerrycan verse benzine mee en dit in de tank gedaan welke aardig leeg was.
Hierna liep hij redelijk op de choke ( moet de SU,s nog goed afstellen ) en op de choke de 10 km naar huis gereden.
Hij staat weer heerlijk voor de deur en de eerste klus is dus de carb,s afstellen.
Al met al, mijn uitzicht is weer prima en geen ANWB nodig gehad ( ).

Allemaal succes met het weer ingebruik nemen van jullie trots.

Groet Michel WaZ

Ps als iemand een Nederlandse beschrijving heeft van de HIF44 .................

RRC '86 V8



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/02/2015 16:23 door Michel WaZ.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 28 feb 2015, 19:22 
Volgens mij ben je een dag te vroeg. grinning smiley
Vandaag heb ik de RRC gestart en hij staat weer klaar voor morgen. Startte net zo als altijd. Wel fijn om die V8 weer te horen lopen. Morgen maar eens weer een stukje rijden. Zullen wel veel oldtimers op de weg zijn morgen als het weer een beetje meezit.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 28 feb 2015, 19:40 
Ja idd, schrikkeljaar he.....ha ha ha. Mijn geduld was op en het zonnetje scheen. Voorjaarskriebels?
Veel plezier morgen!

Groet Michel WaZ

RRC '86 V8


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 01 maart 2015, 02:55 
haha,

Gisteren inmiddels, door Wim Janssen (heb het technology en recovery centre bij mij in het dorp en met dank uiteraard) van de stalling in Geulle, naar Elsloo gesleept (OK heb wat mee geduwd) en hij staat ook voor de garagesmileys with beerspinning smiley sticking its tongue outgrinning smiley
Meteen de nieuw gelakte snorkel er op gezet, de schijnwerpers weer gemonteerd, gewoon laten lopen, nog wat laten lopen, en dan nog maar wat laten lopensmiling bouncing smiley) nog netjes gepoetst (moet morgen moeders met 4 vriendinnen "In-Style" naar Maastricht brengen) en tenslotte mijn waterdichte relaiskast voor de Lier (dank Kerstvrouwtje en Kerstdochter) op de beoogde plaats gehouden. Deze gaat helemaal weggewerkt onder de linker wing verdwijneneye popping smiley.

We komen net uit Maastricht van ons traditioneel zaterdagavondje, dus mag niet rijdensmileys with beersmileys with beerdrinking smiley, maar...

The Beast is Released, (zegt het voort, zegt het voort, zegt het voort).

Nog vele veilige en genoechelijke "Miles" toegewenst,

Jos


Lacht in onze tweede auto "Overgangsregeling" Ninety V8 1986. The best "Who cares" MPG Car in Town.
Onze derde auto: Mazda MX-5 Black Nardi Torino, "The Original Roadster". En onze "Leasehond LaroJack".



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/03/2015 00:55 door Jos Daalmans.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 01 maart 2015, 04:38 
Nu helaas weer de laro gestald,

Had hem 30 januari uit de schorsing gehaald en was 412 euro tot 15 april.
Is een ambulance met een 2.25 diesel, maar zie het niet niet zittet met dat gewicht om er een benzinemotor in te leggen.
Dus nu maar weer verder met mijn andere oldtimertje, kijken of die het blijft doen. Blijft Engels...

De groeten,

Michèl


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 33 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.