Ken dat zwarte spul.
Op mijn boten had ik somy en reflex diesel kachels. Op de bodem van de verbrandingskamer bouwen die van zo een steenkool achtige laag op die je eens in de zoveel jaar er uit moet bijtellen.
Heb er nog steeds een in de toyo en ondanks dat de diesel nu schoner is bouwt er in die ook harde troep op
Kennelijk een restproduct van de verbrande diesel, versteende roet.
In de schoorsteen vind je meestal gewone roet maar daar onder ook een dun laagje keiharde.
Wie weet wat er allemaal door die uitlaat gegaan is van zo een oude LR
Slaolie , rode diesel, huisbrandolie
En ja een dichte uitlaat gaat ten kosten van de pk's
Ken dat zwarte spul.
Op mijn boten had ik somy en reflex diesel kachels. Op de bodem van de verbrandingskamer bouwen die van zo een steenkool achtige laag op die je eens in de zoveel jaar er uit moet bijtellen.
Heb er nog steeds een in de toyo en ondanks dat de diesel nu schoner is bouwt er in die ook harde troep op
Kennelijk een restproduct van de verbrande diesel, versteende roet.
In de schoorsteen vind je meestal gewone roet maar daar onder ook een dun laagje keiharde.
Wie weet wat er allemaal door die uitlaat gegaan is van zo een oude LR
Slaolie , rode diesel, huisbrandolie :?: :shock: :?
En ja een dichte uitlaat gaat ten kosten van de pk's