Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu do 28 maart 2024, 19:59

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 11 feb 2019, 17:17 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 19:49
Berichten: 805
Woonplaats: wwerf
een piep en knars opgelost die ik al jaren heb.
heb er zelfs hier eens naar gevraagd en dacht het al 10 keer te hebben opgelost.
tot ik vorige week weer eens het beruchte gepiep/geknars hoorde toen ik stil stond, en de motor nog draaide.
dit was mijn kans!!!!!!!!! motorkap omhoog, weg piepen??????????????????
hu?????? :? :? :? :? :? :?
motorkap dicht piepen was terug.
opendichtopendichtopendicht. etcetcetc.
ja hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 kant van de scharnieren van de motorkap loopt aan tegen de beugel op het schutbord.
likje vet, stukkie rubber, piepen weg.
stelt niks voor maar geeft toch zo,n fijn gevoel dat na al die jaren het is opgelost.(hoop ik)

_________________
zo,n 6 cil. Nissan is wel lekker 8-)

Afbeelding


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 11 feb 2019, 21:11 
Offline

Geregistreerd: za 05 maart 2016, 11:33
Berichten: 809
Grappig, kan me herinneren dat motorkap rubbertjes al eens eerder behandeld zijn, mijn oplossing was toen stukje oranje gasslang in een spiraal opensnijden, komt het ook niet meer vanzelf weer uit.
Weet alleen niet meer of dat toen ook om piepen en knarsen ging :roll: weet wel dat ook mijn ambu het zelfde verschijnsel had :lol:


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 11 feb 2019, 21:21 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:52
Berichten: 1851
Sjaak,

Mijn actie was nog eenvoudiger, maar ook een stuk begrotelijker.
Toch maar preventief het steekas-meenemer-samenspel tussen versnellingsbak en tussenbak laten vervangen (een typisch "Puma" dingetje).
Tegelijk de bescheiden olie-lekkage van de tussenbak verholpen (daar lag ik niet wakker van, de lekkage bleef binnen de perken).

Het bleek dat de "splines" van de meenemer een heel eind heen waren, heel veel tijd om preventief op te treden was er niet meer.
Slaat de meenemer door dan heb je in ene geen aandrijving meer en dat wil ik niet graag meemaken ver van de bewoonde wereld in de sneeuw, zelfs nabij de bewoonde wereld zonder sneeuw is zoiets al lastig genoeg.

Ipva het af-fabriek gebruikte kopervet zit er nu speciaal high-temperature vet tussen, hopelijk geeft dan een veel langere levensduur ... de kopervet-montage had een "levensduur" die het leven duur maakt.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 11 feb 2019, 22:17 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 23:53
Berichten: 364
de hulp koppeling cilinder opnieuw aangesloten om een lekje te verhelpen.
Erg handig om wachtend bij rood verkeerslicht geen koppeling meer te hebben .... :?
anyway, kan weer (ont)koppelen :D

Fenna


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 12 feb 2019, 06:22 
Offline

Geregistreerd: za 05 maart 2016, 11:33
Berichten: 809
Wat ik in februari gedaan heb?
Sinds ik landcruiser rij is het leven een stuk saaier geworden dus zit ik lekker aan de Middellandse zee een boekje te lezen :roll: :mrgreen: 8-)


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 12 feb 2019, 07:14 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:45
Berichten: 423
2 weekenden gaan kamperen met de 101. Daarnaast aan de s3 ruitenwissers vervangen en massa ruitensproeipompje schoongemaakt omdat hij het niet deed. Volgende week maandag (18/2) naar de keuring. Ik ben benieuwd wat daar uit komt.
J.

_________________
Volg mijn avonturen op https://www.instagram.com/dutchlandroverlife/


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 12 feb 2019, 10:14 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:52
Berichten: 1851
Jamaar schreef:
Wat ik in februari gedaan heb?
Sinds ik landcruiser rij is het leven een stuk saaier geworden dus zit ik lekker aan de Middellandse zee een boekje te lezen :roll: :mrgreen: 8-)


He bah, wat saai ... een boekje lezen aan de Middellandse Zee. Voor mij geen LandCruiser, ik wil geen koukleum.

Ik poets de komende dagen de sneeuwkettingen op, en vul een stevige boekendoos, dan kan ik ertegen, en de LandRover ook.
De LandRover heeft geen saai Middeellandse-Zee-klimaat nodig, en ik ook niet, doe mij maar de "echte" seizoenen.
O ja, ik ben zelf ook geen koukleum, dat helpt (het hielp vooral ook bij de vorige Defender, eentje die nogal weinig kachelwerking had).


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 17 feb 2019, 14:07 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:45
Berichten: 423
Gister was een te mooie dag om niks te doen. Ik wilde een rondje oliecheck bij de 101 doen. Uiteindelijk doe je toch weer meer, remvloeistofpotje vernieuwd, remvacuummeter weggehaald (die zat er tijdelijk) en nieuwe gloeistiften erin gezet. Dat ging eigenlijk best makkelijk. (ook omdat ik ze afgelopen jaar al 3 keer hem ingespoten had met kruipolie) 2 stiften waren kapot.
Nog een paar kleine dingetjes en hij is klaar om over 2 weken mee op wintersport te gaan.
Morgen gaat de s3 naar de keuring.
J.

_________________
Volg mijn avonturen op https://www.instagram.com/dutchlandroverlife/


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 17 feb 2019, 16:37 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 19:49
Berichten: 805
Woonplaats: wwerf
sjeroens schreef:
Morgen gaat de s3 naar de keuring.
J.

en welke banden zijn het geworden? of had je nog geen andere. in elk geval succes met de keuring.


mijn 109 zakt intussen zo,n beetje door zijn hoeven van het werk.
we zijn nu officieel boomzaag vrijwilliger voor de gemeente. 1e opdracht(vrijwillig) is een singel langs een industrieterrein alle hoge bomen weg halen. zijn er zo,n 50-60. zijn al een paar dagen aan het lieren/zagen/slepen.
heeft me ook nog mijn lierkabel gekost door eigen domme schuld.
je moet geen eik van 10 meter op een gespannen kabel laten vallen.
dan schiet je haakje los. maar die zit nu weer vast met 3 klemmen.

_________________
zo,n 6 cil. Nissan is wel lekker 8-)

Afbeelding


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 17 feb 2019, 18:59 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:45
Berichten: 423
de 205/80r16 zitten er nog op. daarmee komt ie door de keuring. Dus nog tijd om rond te kijken.
eerst rijden, dan pas dingen kopen. Zit nog te twijfelen tussen 7.5r16 en 235/85r16. Het worden 2e hands of nieuw (kan er met een hoop korting aan komen)
Type banden blijft een probleem ivm te grote keuze. Nokian Rotiiva AT lijkt mij een goede optie. Ik vond ook nog Maxxis AT 980 E. waar goede ervaringen mee zijn. is wel wat duurder en een zomerband.
Eerst keuring maar afkijken, paraboolveren en geluidsisolatie en stoelen zitten ook nog op mijn wensenlijstje...
J.

_________________
Volg mijn avonturen op https://www.instagram.com/dutchlandroverlife/


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 17 feb 2019, 19:31 
Offline

Geregistreerd: za 13 sep 2014, 08:09
Berichten: 815
Woonplaats: De Zijpe
Ben vandaag (zoals bijna elke dag) met de honden naar het strand geweest, bij thuiskomst nog staan kijken.
Zou wel een wasbeurt mogen hebben, nou eerst maar een bakkie koffie in de zon.
Wassen van de auto is er niet van gekomen.

Maar (s)Joeroen, banden zijn net als schoenen. Ik ben gek op stilletto hakken, kan er zelf niet op lopen maar het smoelt wel :oops:
Maar toch voor wat mindere banden gaan en parabooltjes nemen. wat een weelde :mrgreen:

:?: alleen bij die van mij zat een pak muizen, ze blijven vrolijk piepen :lol:

_________________
Gokje wagen?
Ga met je oude Land Rover op vakantie !


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 17 feb 2019, 19:51 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:52
Berichten: 1851
sjeroens schreef:
.... . Zit nog te twijfelen tussen 7.5r16 en 235/85r16. Het worden 2e hands of nieuw (kan er met een hoop korting aan komen)
Type banden blijft een probleem ivm te grote keuze. Nokian Rotiiva AT lijkt mij een goede optie. Ik vond ook nog Maxxis AT 980 E. waar goede ervaringen mee zijn. is wel wat duurder en een zomerband.
....


Ik keek even naar de Maxxis, maar zie nogal "mixed feelings" bij de reviews, de één rijdt er 100.000 km mee, de ander rijdt ze stuk.
En ongeveer iedereen zegt dat het met "noise" wel meevalt, iets wat ik lees als "toch best lawaaiig" -- een goede moderne AT band is stil op een bescheiden hummm of zoemm na.

Als je leuk korting kan krijgen dan zou ik geen moeite doen met 2º hands.

O ja, de enige goede reden voor 7.5x16 is de authenticiteit, ik vind 7.5x16 ook het mooist onder een Defender (en dat geldt dus nog sterker onder een Series), maar ondanks mijn lang volhardende voorkeur voor 7.5x16 Michelin XPC ben ik nu aardig genezen. Die XPC blijft een prachtige band (met ook nog eens winterse kwaliteiten) maar qua comfort is een betere moderne 235/85x16 echt de winnaar (rijdt maar eens schuin een stoeprandje op of af, dan weet je wat ik bedoel).


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2019, 10:53 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:45
Berichten: 423
Ik vervolg het bandentopic even op het andere prikje viewtopic.php?f=9&t=2001166. zo blijft alles bij elkaar staan en kunnen we het over 20 jaar nog steeds lezen.
J

_________________
Volg mijn avonturen op https://www.instagram.com/dutchlandroverlife/


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2019, 16:43 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:45
Berichten: 423
Keuring s3: 2 stuurkogels rubber kapot. en 2 banden afkeur (canvas zichtbaar)
Dat laatste is een tegenvaller. Banden wil ik op mijn gemak uitzoeken en bestellen.
Dus hierbij de vraag: wie heeft er omgeving breda 2 banden te leen 205/80 r16? op velg. Na de keuring krijg je ze terug.
Jeroen

_________________
Volg mijn avonturen op https://www.instagram.com/dutchlandroverlife/


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2019, 17:37 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 19:49
Berichten: 805
Woonplaats: wwerf
he, bah.
jammer nou, maar aan de andere kant als dat alles is? valt het nog mee.
waarschijnlijk geen banden bij jouw in de buurt. ik moet ook altijd naar zuid limburg vanuit noord holland om iets te halen :-}.
k,zou es kijken op marktplaats. mijn schoonzoon had van de week 4 zo goed als nieuwe voor 200 euro. goodyears.. haren zaten er nog op.
succes!!!!

_________________
zo,n 6 cil. Nissan is wel lekker 8-)

Afbeelding


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2019, 19:55 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:52
Berichten: 1851
sjeroens schreef:
Keuring s3: 2 stuurkogels rubber kapot. en 2 banden afkeur (canvas zichtbaar)
Dat laatste is een tegenvaller. Banden wil ik op mijn gemak uitzoeken en bestellen.
Dus hierbij de vraag: wie heeft er omgeving breda 2 banden te leen 205/80 r16? op velg. Na de keuring krijg je ze terug.
Jeroen


Jammer, ik woon niet in Breda of omgeving en had sowieso geen 205/80x16 te leen.

Echter op de paginamarkt staan twee advertenties
http://landrover.paginamarkt.nl/range-r ... 93621.html
http://landrover.paginamarkt.nl/classic ... 93623.html

Ook niet naast de deur en ook nog een onduidelijkheid, nl bij de 235/85 banden is een 205/80 afgebeeld.

O ja, je kan natuurlijk ook kijken of je een set van 4 kan lenen, dan hoeft het niet per se 205/80 te zijn.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 19 feb 2019, 19:41 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 08 sep 2014, 12:54
Berichten: 273
Ik heb in februari me chassis ff naar buiten gerold en afgespoten met de karcher. Daarna weer naar binnen geduwt en heel lang naar me rotte boven deel van me schutbord staan staren :cry: ..

Toen een biertje open gepopt en daarna me schutbord in tweeen gezaagd, wat waarschijnlijk niet de meest verstandige beslissing ooit is :?
Sindsdien ligt hij op de werkbank en ben ik eerst lekker gaan zagen..

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_________________
Rolf,
Santana ligero 2,25d

Afbeelding


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 19 feb 2019, 20:19 
wat was niet verstandig? dat biertje?


Meld dit bericht
Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 19 feb 2019, 20:31 
Offline

Geregistreerd: za 13 sep 2014, 08:09
Berichten: 815
Woonplaats: De Zijpe
8-) ik wil alle smerige stinkende, oude rook uitstotende “globel warming” eco terroristen wederom bedanken!

Moest midden februari van mss Gatherrover al het gras maaien :shock:

Zijn we toch nog ergens goed voor :mrgreen:

_________________
Gokje wagen?
Ga met je oude Land Rover op vakantie !


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 19 feb 2019, 20:43 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 08 sep 2014, 12:54
Berichten: 273
sjaak schreef:
wat was niet verstandig? dat biertje?

Volgens mij is het nooit verstandig om met bier op überhaupt iets te zagen, laat staan een schutbord in tweeën :D

_________________
Rolf,
Santana ligero 2,25d

Afbeelding


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 19 feb 2019, 20:46 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 08 sep 2014, 12:54
Berichten: 273
GatheRRoveR schreef:
8-) ik wil alle smerige stinkende, oude rook uitstotende “globel warming” eco terroristen wederom bedanken!

Moest midden februari van mss Gatherrover al het gras maaien :shock:

Zijn we toch nog ergens goed voor :mrgreen:


Ik vind dat ik hier eigenlijk niet om mag lachuh, maar kudos voor deze post :lol: :lol: :lol:

_________________
Rolf,
Santana ligero 2,25d

Afbeelding


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 19 feb 2019, 22:13 
Offline

Geregistreerd: za 05 maart 2016, 11:33
Berichten: 809
Hi Rolf
Ik kom er niet helemaal uit, ziet er uit als een S2A schutbord in een S3 auto maar er zijn ook dingen van S3 zoals de raam scharnieren, vreemd.
Aan een redelijk S2A schudbord zal je niet meer aankomen, vandaar dat ik van een S3 schutbord een S2A gemaakt heb, gaat redelijk makkelijk, is maar een suggestie.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 20 feb 2019, 09:31 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 08 sep 2014, 12:54
Berichten: 273
Jamaar schreef:
Hi Rolf
Ik kom er niet helemaal uit, ziet er uit als een S2A schutbord in een S3 auto maar er zijn ook dingen van S3 zoals de raam scharnieren, vreemd.
Aan een redelijk S2A schudbord zal je niet meer aankomen, vandaar dat ik van een S3 schutbord een S2A gemaakt heb, gaat redelijk makkelijk, is maar een suggestie.


Dat je er niet helemaal uit komt klopt wel, dit is van een Santana Ligero. Een burgerversie van Santana's Lightweight. Dat is ook gelijk de reden waarom ik er heel lang naar heb staan staren. Ging er ook vanuit dat Santana gewoon een S3 schutbord had gebruikt maar het is inderdaad mengelmoes inclusief nog wat eigen interpretatie van Santana. Heb nu het rotte bovendeel eraf gezaagd omdat stukje bij beetje te restaureren. Lukt me dat niet netjes en goed kan ik altijd nog opzoek naar een degelijk S3 schutbord om die kapot te slijpen. Bedankt in ieder geval voor de suggestie. Ga er volgende week mee aan de slag. En zal in een andere post wel een fotootje plaatsen van de vooruitgang.

_________________
Rolf,
Santana ligero 2,25d

Afbeelding


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 20 feb 2019, 09:31 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 19:49
Berichten: 805
Woonplaats: wwerf
http://laroprik.nl/viewtopic.php?f=9&t=2001135&hilit=santana het gaat om deze lelijke eend

_________________
zo,n 6 cil. Nissan is wel lekker 8-)

Afbeelding


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 20 feb 2019, 10:02 
Sjaak, is toch gewoon net als elke laro, mooi van lelijkheid !!

Ik vind het trouwens wel een plaatje :lol:

Gtzz Rob


Meld dit bericht
Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 20 feb 2019, 14:17 
Offline

Geregistreerd: za 05 maart 2016, 11:33
Berichten: 809
Sjaak bedankt voor de link,je ziet aan de deur scharnieren dat het een santana is.
Rolf, het is niet nodig om een S3 schutbord te verzagen, je kan de "kast" uit je oude schutbord slijpen, ik heb het met een scherpe staalbijtel gedaan, zit gepuntlast, en zo weer aan je S3 schutbord puntlassen, zoals gezegd, makkelijk.
Heb je ook de goede raamscharnieren maar misschien passen de deur scharnieren weer niet :roll:


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 20 feb 2019, 18:57 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 08 sep 2014, 12:54
Berichten: 273
Jamaar schreef:
Sjaak bedankt voor de link,je ziet aan de deur scharnieren dat het een santana is.
Rolf, het is niet nodig om een S3 schutbord te verzagen, je kan de "kast" uit je oude schutbord slijpen, ik heb het met een scherpe staalbijtel gedaan, zit gepuntlast, en zo weer aan je S3 schutbord puntlassen, zoals gezegd, makkelijk.
Heb je ook de goede raamscharnieren maar misschien passen de deur scharnieren weer niet :roll:


probleem is een beetje dat de maatvoering ook niet helemaal overeen komt. Ik heb hier in de buurt gemeten bij een s3 maar de maat kwam totaal niet overeen. De bovenkant wijkt al af van het orgineel en de onderkant is vanwege de rechte deurstijl helemaal anders. voetenbakken zijn compleet anders en passen niet en de scharnierpunten van de deuren zitten op andere hoogte's en ga zo maar door. En dan vind ik het best een investering om een gebruikt schutbord van minimaal 5/6/700 euro te kopen om het dan vervolgens weer aan splinters te slijpen. Ga het nu eerst proberen met wat ik heb. Kan wel aardig lassen vind ik zelf 8-) dus hoop dat ik ermee weg kom. Ik zal in ieder geval laten weten of het gelukt is, gaat nog wel een maandje duren maar ik heb er vertrouwen in.

_________________
Rolf,
Santana ligero 2,25d

Afbeelding


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 20 feb 2019, 21:36 
Offline

Geregistreerd: za 05 maart 2016, 11:33
Berichten: 809
https://valkenpower.com/hout-en-metaalbewerking/metaalbewerking/zetbanken/vingerzetbank-1-0mm.html is wel handig om te hebben. :ugeek:


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 24 feb 2019, 21:27 
Offline

Geregistreerd: ma 27 nov 2017, 21:15
Berichten: 44
Nieuw dashboard gemaakt, en nadat woensdag het leven uit de 109 geslopen was dit weekend maar weer eens echt sleutelen. Helaas, een subtiel tikje tegen de startsolenoid dn het oude beest pruttelt weer als tevorrn. Op naar maart.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 26 feb 2019, 21:01 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 19:49
Berichten: 805
Woonplaats: wwerf
vandaag weer paar bomen weggehaald, de 109 kon weer aan de bak.
Afbeelding
Afbeelding

elke keer als een boom omgaat denk ik ...FOTOOOOOO.... maar dan vergeet ik het.
morgen als het goed is laatste stukje van de 30-60? bomen.

_________________
zo,n 6 cil. Nissan is wel lekker 8-)

Afbeelding


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 01 maart 2019, 19:50 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 08 sep 2014, 12:54
Berichten: 273
Jamaar schreef:


Ik heb toch maar een series 3 schutbord in goeie staat gekocht. Volgende week ophalen, 200kilometer verder op. Hoe verder ik het oude schutbord aan het strippen was hoe meer poeder ik overhield..

_________________
Rolf,
Santana ligero 2,25d

Afbeelding


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 01 maart 2019, 22:12 
Offline

Geregistreerd: za 05 maart 2016, 11:33
Berichten: 809
Bin there done that :D :) :mrgreen: :roll: :P
O ja zit nog altijd in de zon aan de Middellandse zee en mis mijn ambu :oops: :!:


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 02 maart 2019, 09:33 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:52
Berichten: 1851
Jamaar schreef:
Bin there done that :D :) :mrgreen: :roll: :P
O ja zit nog altijd in de zon aan de Middellandse zee en mis mijn ambu :oops: :!:


Tot gister hoefde je echt zo ver niet om in de zon te zitten.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 74 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.