Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu vr 29 maart 2024, 09:27

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Trouwauto 22 maart
BerichtGeplaatst: do 23 feb 2023, 15:50 
Offline

Geregistreerd: do 23 feb 2023, 15:45
Berichten: 1
Goedemiddag,

22 maart 2023 hopen wij te trouwen. We zijn nog op zoek naar een mooie Land Rover als trouwauto.
We komen uit Ouderkerk aan den Ijssel ZH. Wie stelt zijn auto ter beschikking of weet iemand die Land Rovers verhuurt.

Hoor het graag!

met vriendelijke groet,

Willem


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Trouwauto 22 maart
BerichtGeplaatst: vr 24 feb 2023, 09:17 
Hoi Willem, ik hoop dat je wel al een partner gevonden hebt? :D

Hier kan je huurauto’s vinden https://googlethatforyou.com/?q=land%20rover%20verhuur

Weet je ook wat voor Land Rover?

Fijne trouwdag alvast toegewenst :!:


Meld dit bericht
Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Trouwauto 22 maart
BerichtGeplaatst: vr 24 feb 2023, 10:40 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:52
Berichten: 1851
Gast109 schreef:
Hoi Willem, ik hoop dat je wel al een partner gevonden hebt? :D

... .

Weet je ook wat voor Land Rover?

Meestal wordt er gezocht naar een 5-deurs stationwagon Series of Defender(oïde) in een bij trouwerijen passende kleur.

En als het allemaal gaat lukken ... waarschuw dan je aanstaande dat ze (aangenomen dat het een ze is) beter geen strakke rok draagt ...
... ... het geeft natuurlijk wel een onvergetelijk humormomentje: dat instappen met een koker-rokje.

Ik moest ooit - vanwege een stedeband - buitenlands bezoek naar een afspraak rijden.  Het te vervoeren buitenlandse bezoek was in onderhavig geval relatief jeugdig en van het vrouwelijke geslacht, en ... had zich keurig gekleed, in een stak rokje.  Gelukkig nam het bezoek het heel vrolijk op.  Strak langs een wat hogere stoeprand parkeren hielp ook een beetje.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Trouwauto 22 maart
BerichtGeplaatst: vr 24 feb 2023, 12:19 
Offline

Geregistreerd: za 13 sep 2014, 08:09
Berichten: 815
Woonplaats: De Zijpe
Het is maar wat je wilt....

Het trouwen dan ;) , ik vind en vond er helemaal niks aan.
Mijn ega dacht er net zo over, wij zijn na circa 15 jaar scharrel in het zwart met een paar getuigen getrouwd (die hadden we het liefst zo van de straat geplukt).
Bij aankomst bij het gemeentehuis zei de bode "het echtpaar komt er zeker zo aan?" . Dat zegt wel genoeg :P

Maar Willem alvast een heel mooie trouwdag gewenst.
Sorry, ik kan je met mijn auto niet helpen

Welke heeft je voorkeur (er zijn ook nog tussenvormen)

Keuze 1
Afbeelding

Keuze 2
Afbeelding

_________________
Gokje wagen?
Ga met je oude Land Rover op vakantie !


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Trouwauto 22 maart
BerichtGeplaatst: vr 24 feb 2023, 12:57 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:52
Berichten: 1851
GatheRRoveR schreef:
Het is maar wat je wilt....

Het trouwen dan ;) , ik vind en vond er helemaal niks aan.

Hier een gelijksoortig gedachtegoed.  
Het trouwen was voor ons indertijd de makkelijkste manier om erfrecht en vooral ook pensioenrechten te regelen.
Kort daarna werd het allemaal makkelijker ... en daarna werd er sterk op die pensioenrechten beknibbeld.

Dus in min of meer netjes (dwz goed bruikbaar bij toekomstige gelegenheden waarbij "netjes" op z'n plaats was), op maandag-ochtend (gratis) naar het gemeentehuis.   Getuigen van eigen keuze, trouwambtenaar ook. De trouwambtenaar was nl onze achterbuurvrouw die sinds kort naast gewoon ambtenaar ook ambtenaar in de burgerlijke stand was en dus op ons mocht oefenen.   Ondanks gratis dus toch een toespraakje in de officiële trouwzaal annex raadszaal.   Na afloop in klein comité gaan roeien.
Daarna een week later een feest (ook dat low-profile, dwz wel feest en zelfs life muziek, maar ook in een boerenschuur en met doe het zelf catering -- toentertijd was het kopen van een kar vol IKEA glaswerk een voordeliger oplossing als het huren van glaswerk, winst was dat we die glazen daarna konden uitlenen, en dat breuk dan het voordeel biedt dat je minder hoeft weg te bergen).
O ja, bij wijze van huwelijksreis zijn we een kat gaan ophalen in Frankrijk. Een kat die één week oud was toen we 'm 8 weken eerder toevallig tegenkwamen en toen snel "besproken" hadden.   Een vlotte bevalling dus.   Die kat is overigens 21 jaar oud geworden ... een indicatie dat dit allemaal al een eeuwigheid geleden speelde.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Trouwauto 22 maart
BerichtGeplaatst: za 25 feb 2023, 22:29 
Offline

Geregistreerd: di 07 mei 2019, 17:22
Berichten: 419
Je zou eens aan Ron Bolleboom(google voor adres) kunnen vragen of hij of een klant van hem je er eentje wil verhuren. Die zit niet zo ver bij jullie vandaan. Ziet er wel de humor van denk ik.

Laat je niet gek maken over een trouw illusie hier haha. "Slechts" 1 op de 3 mislukt maar. Helaas ben ik er eentje van. Vandaag sprak ik nog iemand die al 36 jaar met dezelfde liefde gtrouwd was. Het i zelfs een vrouw en geen Landrover.

hou je taai, groet Nico


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Trouwauto 22 maart
BerichtGeplaatst: di 28 feb 2023, 14:44 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:52
Berichten: 1851
nico1970 schreef:
.... .

Laat je niet gek maken over een trouw illusie hier haha. "Slechts" 1 op de 3 mislukt.

Wellicht helpt een LandRover als trouw-auto, aangenomen dat de LandRover bij zowel bruid als bruidegom de eerste keuze is.

Het befaamde "LandRover-virus" heeft immers een grote duurzaamheid: eenmaal besmet raak je er niet makkelijk weer van af.
Je moet als huwelijks-partners wel incalculeren dat je de liefde dan ook duurzaam met de LandRover moet delen.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Trouwauto 22 maart
BerichtGeplaatst: za 01 apr 2023, 18:56 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:52
Berichten: 1851
Toch jammer dat ons geen trouw-foto krijgen als bewijs wordt gepresenteerd.

Misschien ligt het aan mijn Google-zoek-kwaliteiten, maar ik vond niks met 22-03-2023 en Ouderkerk aan den IJssel.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Trouwauto 22 maart
BerichtGeplaatst: za 01 apr 2023, 22:23 
Offline

Geregistreerd: zo 05 jul 2020, 15:23
Berichten: 170
Nou Marc, na al die negatieve opmerkingen over trouwen hier in de (niet alle) antwoorden heeft ts misschien geen zin meer in wat voor terugkoppeling dan ook ;)


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Trouwauto 22 maart
BerichtGeplaatst: zo 02 apr 2023, 12:58 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:52
Berichten: 1851
albert schreef:
Nou Marc, na al die negatieve opmerkingen over trouwen hier in de (niet alle) antwoorden heeft ts misschien geen zin meer in wat voor terugkoppeling dan ook ;)

Tja, het waren geen 1 april-grappen ... maar als ik het teruglees valt het wel mee met "al die negatieve opmerkingen".

Bovendien kwamen er vrijwel per omgaande zowel een suggestie als ook de vraag " Wat voor LandRover ? "

De mijns inziens vriendelijk nuancerende relativeringen kwamen pas daarna.

De vraagsteller heeft zicht tot 2 maart ingelogged ... hij had in ieder geval in de tussen tijd eens iets van zich kunnen laten horen.

Ik kan natuurlijk niet oordelen over de meerwaarde etc. van een LandRover als trouwauto ... maar als je na een enkele meewarige (of flauwe) opmerking al afhaakt .... dan is het in een LandRover stappen een gewaagde start.

PS  Ik kwam (of beter wij kwamen) aanrijden in onze toenmalige (en toen nieuwe) Renault parkeerde die om de hoek om net op tijd het gemeentehuis binnen te lopen.  Met de buurvrouw als trouwambtenaar, en enkele andere buren en wat vrienden (en m'n schoonmoeder) als "publiek" was het wat mij betreft de gulden middenweg tussen de praktische transactie en een zekere gedenkwaardigheid.  De trouwambtenaar was overigens van ons allemaal nog het meest nerveus.

PS2 Willem en zijn inmiddels wettige wederhelft kunnen natuurlijk ook nog op huwelijksreis zijn, dat is een heel geldig excuus.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 88 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.