@ Marc
Valt me steeds meer op hoe slecht mensen lezen en ook van alles er bij fantaseren.
Ik suggereer niets, praat over MIJN situatie! Wordt aangevallen op wat jij en andere er bij bedenken. Dat vertelt mij veel wat voor vreemde gedachte gang sommige mensen hebben.
Heb lang geleden geleerd niet te proberen iets in te vullen voor anderen want meestal zit je fout.
Gewoon netjes vragen, wat bedoel je daar mee, voorkomt dit soort onzin.
Verder geen woord over de nare posting van gatherrover en ja van dat soort negatieve onzin ga ik over mijn nek.
En hoezo is het niet eerlijk een standaard biljet te vergelijken, kom niet vaak in nl en moet ik daarvoor een jaarkaart kopen? Ben een week bezig geweest om uit te zoeken hoe iemand met trein en bus van haarlem naar mij kan komen en raad wat, niet gelukt! Er is niet doorheen te komen.
. maar zeggen dat ie nooit deugt is niet eerlijk waar lees jij nooit? Ik zeg dat het niet deugt, dat betekent dat er zo veel fouten in het systeem zitten dat het niet voor iedereen geschikt is.
"openbaar vervoer" zou voor iedereen geschikt moeten zijn maar het werkt slecht op het platteland slecht voor gehandicapten slecht voor mensen die niet met computer om kunnen gaan slecht voor mensen die er af en toe gebruik van maken.
Kortom jij verdedigt een systeem dat jij misschien begrijp en mee om kan gaan maar vergeet je misschien dat andere dat niet kunnen?
Toen mijn ambu in Frankrijk stuk ging en gedwongen was de trein te nemen was dat maar 20 euro goedkoper dan zelf rijden. Vertel mij maar hoe ik in die situatie goedkoper dan standaard tarief kan betalen!
Nog iets om over na te denken
Ik ga per bus naar de supermarkt en koop 2 kratjes bier en een taart, hoe kom ik thuis?
Bel mijn buurvrouw
Kan zij mij niet ophalen dan zeul ik het 500 meter van de supermarkt naar de halte, rij 3 km met de bus mee en moet dan 2 km naar huis lopen want mij fiets is ondertussen gestolen.
1 voordeel, de taart is half op bij thuiskomst en de kratjes worden steeds lichter naarmate ik mijn huis nader.
Ben wel uren onderweg voor iets wat ik met eigen vervoer in een half uurtje doe