Dat "private plate" gebeuren in Engeland, Je kan kentekens kopen en verkopen, vaak zijn de ongedateerde meer geld waard dan de auto zelf. "Plate rape" is dat het originele kenteken verkocht is, soms om een vervang chassis te kopen, Soms om de zakken te vullen. Mijn UK kenteken staat op "retention" dus nog niet aan een voertuig toegekend. Raar dat systeem, het zelfde dat chassis nummers niet ingeslagen hoeven te zijn, alleen met het nieuwe VIN dus SALL nummers wel, het plaatje met nummer is geen officieel ID middel, dus blijft de V5C over voor identificatie. Het V5C document is geen bewijs van eigendom, slechts een document om te bewijzen wie verantwoordelijk is. Het is tijd dat mijn 109 Emily klaar is, volgend jaar 50... Alleen dat verrekte schutbord laten maken, De vorige lasser heeft het verneukt, mijn bloed kookt nog. Foto's volgen. We hebben met drie personen 10 land rovers, mijn pa 2, mijn vrouw 2,5 Ik heb er 5,5. De modernste heeft een 300tdi met zf22 automaat, leuk K registratie defender (1993)
|
|