Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu wo 29 mei 2024, 05:51

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 26 maart 2015, 21:34 
Moet regelmatig mijn pot van de koppelingshoofdcilinder bijvullen. Deze is kurkdroog tot de koppelingswerk cilinder, hier is het wat vettig stelt niets voor. Dus waar blijft mijn DOT 3 ? Zie geen druppels, dus waar blijft het dan.? Wie heeft raad. gr. Juppe.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 26 maart 2015, 21:44 
In je bellhouse.

Met vriendelijke groeten
Wim Janssen

Land Rover 109 Stawag 2.5 petrol 1972 "Zipper"
Land Rover Series II 1959 "The Mrs"
[picasaweb.google.com]


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 26 maart 2015, 23:40 
In je rembekrachtiger ( als je er een hebt) misschien?

2 moertjes hoofdremcilinder los halen en een beetje naar voren trekken, misschien valt er wat te zien........ eye rolling smiley


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 27 maart 2015, 02:27 
RobSLaro , van koppelingshoofdcilinder naar rembekrachtiger confused smiley ? winking smiley Vr gr Henk B.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/03/2015 00:27 door Henk Bossinade.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 27 maart 2015, 10:28 
Gpfffffff was niet meer helemaal wakker?

Maar wel mooi zo'n 2 in 1


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 27 maart 2015, 14:05 
Hoi, Wim. Dankzij Jouw gave, om mooie plaatjes te maken, van de klussen die je doet, weet ik nu waar ik moet voelen ( reportage Serie lll 109 1981 ) Heb daar gevoeld, maar niets aparts geconstateerd, alles goed vast. Dus zal het wel in de cilinder zitten. Maar kan dit geen gevolgen hebben voor de Koppelingsplaat, of loopt het dan weg via het ontluchtingsgaatje ? gr. Juppe.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 28 maart 2015, 11:14 
Hallo Juppe

Ik heb heel lang een soortgelijk probleem gehad.
Kon er maar steeds niet achter komen.
Beide cilinders al eens vervangen maar toch liep hij steeds leeg.
Bleek het uiteindelijk in het flexibele stuk te zitten.
Was helemaal vergaan.
Die vervangen en sindsdien geen problemen meer gehad.
O ja, ik heb een 109 ex mil. weet niet of dat hetzelfde is.
Succes.

Groeten, Elbert


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 28 maart 2015, 21:08 
Juppe, voor die flexibele slang, zou een standaard remslang die ook aan de achterkant naar je as loopt moeten passen. Nooit geschoten is altijd mis, RTC3386 moet je dan hebben smiling smiley

Marijn & Simba & Serious & Optimus

Since I've got my Land Rover, my other car needs therapy.




Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 28 maart 2015, 21:26 
Bel van Dam in Rhenen even. heeft ze zo liggen.
Geen aandelen, wel altijd goed geholpen.

Groeten ,Elbert


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 47 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.