Hmm kan het daar niet vinden.
Zoeken kan ik wel, maar het vinden heb ik normaal mijn vrouw weer nodig.
Ik heb al een knullige verloop naar de hoge druk leiding, voor de retour kan ik nog niets vinden.
Van origine zit er iets met een banjo-bold M14 en M16, de leidingen van de Defender en de Disco's (die ik heb) passen hier niet op.
Op de hoge druk leiding heb ik een knelkoppeling kunnen maken op de bestaande leiding die M14 heeft.
Maar dat is niet een hele nette oplossing, vandaar dat ik opzoek ben naar een nette oplossing.
Ik ben al naar zo'n leiding specialist geweest maar die begint ook met verloopjes van circa 6 cm voordat het slangen werk er aan kan.
En 80 eu voor een slangetje (waarvan ik er 2 nodig heb) te betalen...............
De pomp waar het uiteindelijk op moet lijkt in mijn optiek het zelfde als de Defender / Disco ? Is dat zo?
Deel 2
Ik vind deze partnumbers:
LAND ROVER NTC6733 1 PIPE ASSEMBLY-PUMP TO STEERING BOX, 'CLASSIC PART', DIESEL VM, RHD
LAND ROVER NTC6732 1 PIPE ASSEMBLY-PUMP TO STEERING BOX, 'CLASSIC PART', DIESEL VM, LHD
LAND ROVER NTC6070 1 PIPE ASSEMBLY-PUMP TO STEERING BOX, TDI L/R, LHD (V)LA647644
LAND ROVER NTC5494 1 PIPE ASSEMBLY-PUMP TO STEERING BOX, TDI L/R, RHD (V)LA647644
Nu heb ik de indruk dat deze voor tussen de pomp en het stuurhuis is. Zal vast weer niet de banjo bold bij zitten...
We kan me hierbij helpen?
300tdi met pomp uit een disco en een P38 stuurhuis.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/01/2015 13:11 door RobSLaro.