Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu di 23 apr 2024, 22:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 21 sep 2011, 00:01 
Hallo

Ik ben van plan om Rock Sliders voor mijn RRC te kopen. Nou zie ik in de UK zowel 'curved' als ongebogen (rechte) sliders worden aangeboden.

Wat zijn nou de juiste rock sliders? Heeft iemand daar wel 's een setje gekocht of kun je ze hier in NL ook voor redelijk geld kopen. In de UK zijn ze £155-£165 dus €180-200.

Overigens als iemand anders ook geinteresseerd is kan ik ze uit de UK meenemen, want ik ga daar midden oktober naar toe.

groet,

Eric


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 21 sep 2011, 01:35 
Voor een mooie pas vorm heb je de "Curved" variant nodig, bestudeer eens goed de zijkant van jouw Rangerover classic en dan zie je waarom en dat het plaat werk iets in een kromming loopt.

Groetjes Andrew


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 21 sep 2011, 22:10 
Ok, dat is duidelijk. Weet jij toevallig welke partij in de UK de 'juiste' levert? Of zijn ze hier in NL ook te vinden?

Reed jij laatst met die hele strakke grijsblauwe RRC in Veldhoven?

groet,

Eric


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 21 sep 2011, 22:21 
hoi,

denk het niet, Andrew is al ff bezig met een RRC projectje en dat gaat nog wel even duren.

hoe ver ben je eigenlijk Andrew?

groet,

bertil


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 23 sep 2011, 22:07 
@ Rolvo Ik kom zelden in veldhoven, een klant van mij komt er wel vaker met een helemaal originele 4 deurs die grijs/blauw/baby blauw is, mogelijk heb je die gezien.

Rock sliders zijn op diverse plaatsen te koop in de UK maar ook hier in NL bij de bekende adressen, indien mogelijk wel kiezen voor de verzonken variant, die standaard zwarte coating is naar een paar jaar niks meer en dan moet je de boel alsnog aan gaan pakken/verzinken

@ bertil

Ik ben niet veel verder gekomen, wel hangt de motor uit mijn donor disco al op zijn plek (ongeveer), Ik heb op het moment geen tijd voor de auto, sinds een paar weken ben ik vader en ik heb nog te veel projecten van anderen staan waar door ik niet toe kom aan mijn eigen Rangerover, maar dat maakt niet uit hij staat droog en ooit komt het wel goed. al mis ik hem wel van tijd tot tijd sad smiley

Groetjes Andrew



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/09/2011 20:10 door Andrew Colville.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 23 sep 2011, 22:18 
hoi Andrew,

proficiat met je vaderschap, dat is ff andere koek!

geniet ervan.

groet,

bertil


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 25 sep 2011, 13:33 
Ik ben zeer tevreden met de Bearmach [www.bearmach.com]
[www.pdfdownload.org]

Gewoon in de UK bestellen of meenemen want in Nederland zijn ze in verhouding veel te duur. Waarom de Nederlandse leveranciers prijzen hanteren die 2 a 3 keer duurder zijn(zelfde merk) blijft de grote vraag.

De Bearmachs heb ik voor montage eerst nog een paar keer flink in de Hammerite gezet omdat de standerd laklaag een aanfluiting is.
Bearmach spreekt in hun documentatie over "black nylon coated" maar dit is slechts een heel erg dun laagje spuitlak die er zo af ligt.

Na het rock sliden kwast je gewoon weer Hammerite er op en ze zijn weer anti-roest.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 48 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.