Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu zo 16 jun 2024, 04:27

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: wisseltruuk
BerichtGeplaatst: do 15 mei 2003, 22:33 
Tijdens de prikkerdag kwam ik tot de ontdekking dat ik geen difflock meer had, en na een paar dagen begonnen er diverse geluidjes uit de bak te komen, dus maar een andere tussenbak gemonteerd.
Ja, na het wisselen van m'n tussenbak, bleek m'n 5-bak ook naar de kl*te te zijn.
Dus dan ook maar m'n 5-bak wisselen voor een automaat, met andere tussenbak, 200 kilometers gereden, automaatbak stuk!!!!! k*t... Kl*t*n... Sh*t.
goed, andere automaat bak eronder, blijkt de tussen bak ook weer een fikse klap opgelopen te hebben..............................Even 1 weekje nix meer doen en dan volgend weekeinde maar weer een andere tussenbak plaatsen.
Ik hoop dat na 3 versnellingsbakken en 3 tussenbakken, dat ik nu eens geluk heb.
ga de laatse week van juni naar Sclayn, dan moet het 1 en ander toch eigenlijk wel weer werken!

Is er nog iemand die een oude caravan heeft staan, ben bij diverse zaken geweest, maar ze brengen de inruilers liever naar de sloper dan dat ze deze aan mij verkopen! Ik wil hem alleen gebruiken voor evenementen e.d.
Groeten Rangie


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: wisseltruuk
BerichtGeplaatst: do 15 mei 2003, 23:31 
Ron,

Als je vanuit Appingedam richting Groningen rijdt, staat daar aan de rechterkant nabij de kerk een oude caravan te koop, weet niet wat hij kost, maar misschien is het iets voor je.

Bert

[www.beetle-design.com]


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: wisseltruuk
BerichtGeplaatst: do 15 mei 2003, 23:43 
Ron, hier in Zoetermeer staat ook nog een oudje te koop, zal morgen kijken of er iets meer info beschikbaar is.

Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: wisseltruuk
BerichtGeplaatst: vr 16 mei 2003, 00:24 
als je een caravan zoekt moet je eens kijken op de side van de oldtimer caravan club die hebben meerdere types en modellen staan ook zijn er leden die er een verkopen en tegen lage of zeer lage prijzen maar het belangrijkse is dat ze allemaal in orde zijn. Ik heb er ook een van (een Thomson uit schotland helemaal van alu) de side is www.oldtimmercaravanclub.nl hopelijk heb je er iets aan. oja deze club is een landelijke club maar de meeste wonen in het noorden


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: wisseltruuk
BerichtGeplaatst: vr 16 mei 2003, 00:34 
Hoi Ron,

Zal van het weekend eens kijken of ik nog wat zie op de camping.
En anders vraag ik het even aan de eigenaar of die het voor je in de gaten houd.
Nog voorkeuren kwa grote, slaapplaatsen?

Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: wisseltruuk
BerichtGeplaatst: vr 16 mei 2003, 01:25 
[www.oldtimercaravanclub.nl]

(er stond een M teveel)


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Je was me net voor...
BerichtGeplaatst: vr 16 mei 2003, 01:30 
Leuke site hè?


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: wisseltruuk
BerichtGeplaatst: vr 16 mei 2003, 11:16 
Mijn hemel,

Wat een doorzettingsvermogen heb jij zeg, petje af. Weet niet of ik zo eigenwijs ben mijn mijn RR.
Succes verder.

Groet,
Sandy.

Ps: In Deventer staat een caravan te koop mijn een kringloop-winkel maar dat zal wel te ver weg zijn.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: wisseltruuk
BerichtGeplaatst: vr 16 mei 2003, 15:08 
Ron,

Op markplaats.nl wordt een RR aangeboden met wat rolschade. Misschien is deze wagen als donor te gebruiken (versnellings- en tussenbak).

Groetjes,

Ronald "White Range"


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: wisseltruuk
BerichtGeplaatst: zo 18 mei 2003, 21:18 
Ik heb hoogstwaarschijnlijk een carvan gevonden!!!!!!!!!!!!!!! allemaal bedankt voor de tips, en...................................."we" (de Range, m'n maat en ik) hebben vandaag weer voor het eerst in het terrein gezeten met Jan-Cor en Mariska.
Wel een hoop geratel in de tusen bak, maar de automaat heeft het volgehouden!
Volgende week een andere tussenbak dan ben ik weer helemaal blij.
eindelijk ook een lierkabel gekocht en een 100 ampere dynamo om de 120 ampere accu aan te sturen. Nu allen nog 2 cm hoger, en op naar Sclayn!!!!! Heb overigens wel voor het eerst in het terrein schade gereden, dit was het eerste deukje en doet toch wel een beetje pijn.
Groeten Rangie


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 95 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.