Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu za 15 jun 2024, 23:49

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 07 mei 2003, 21:45 

Forumgenoten,
Toch nog even jullie hulp nodig.
Zoals al eerder gepost heb ik een probleem met mijn dieselbrandstofpomp van m'n lightweight.
Na veel pogingne om toch brnadstof te krijgen is het nog steeds niet gelukt.
Het volgende;
Uit alle 2 de ontluchtingsnippels komt brandstof bij het starten..maar...bovenop de pomp bij de 4 verstuiverleidingen..daar komt geen druppel uit !
Ik heb niet het idee dat de pomp echt stuk is, gezien de brandstof welke uit de ontluchtingspunten komt.
Wie o wie kan mij helpen ? Ik zet er een doos gevulde koeken op !
Een teleurgestelde prikker.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 07 mei 2003, 22:45 
Nog maar een keer gevraagd, stop-hevel gecontroleerd?, anders persklepjes controleren,mag ook telefonisch consult doen,praat mischien makkelijker.
Ad Gr. S.M.B. 0416-352472 ( die het niet uit kan staan als een dieselmotor niet aan de gang wil.)


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 08 mei 2003, 01:46 
heb ingeveer het zelfge euvel met mijn opvoerpomp benz. , lees net in het grote boek dat de hevel maar heel weinig slijtage mag hebben.Hopelijk is dit voor jou ook de oplossing.

succes kees


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 08 mei 2003, 02:43 
ik heb dit vaker gehad de pomp is inwendig verstopt het huis is vol maar er komt geen diesel in de kamer .dit is alleen op te lossen door een brandstofpompen specialist hij moet er voor uit elkaar .
ik heb nieuwe pompen voor €250.-

Ron


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 08 mei 2003, 14:49 
Ik heb dezelfde verschijnselen gehad nadat ik, vanwege een nodige motorrevisie, alle motoronderdelen ongeveer 3 jaar (uit elkaar) op de plank had liggen. Mijn brandstofpomp lag in zijn geheel met afgeplugde leidingen ook 3 j stil te liggen.
Bij mij ging het over een 2.5 TD 1987 waarvan de brandstofpomp zelf ontluchtend is. Ik zat na een week ontluchten, starten, accu laden (ook met brandstofleidingen bij verstuivers iets los (lekkend) en gloeibougies verwijderd ivm compressie) met mijn handen in het haar. Dealer, motorrevisie en dieselservice gebeld en hij zou het gewoon moeten doen daar hij werkend op de plank was gekomen.

Ik had het al bijna opgegeven maar na totaal 1,5 week kwam toch schuimend de diesel tevoorschijn langs de wartels. Dus lucht !

Indien jou pomp ook heeft gewerkt zou hij het weer moeten doen.
Je zou ook kunnen proberen wat diesel via aquariumslangetje in de brandstofleidingen (bij verstuivers) en pomp te krijgen.

Moet houden !

Succes,

Arjan.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 104 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.