Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu wo 22 mei 2024, 16:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 06 mei 2003, 18:42 
Mijn auto (SIII) wordt binnenkort belastingvrij, dus ik ben op zoek naar een LPG inbouwstation. Wie heeft goede ervaringen met een inbouwstation in de Noordelijke regionen van ons land?

Groetjes,

Anneke


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 06 mei 2003, 18:43 
Noordelijk is misschien een wat ruim begrip, ik woon in Meppel.

Groetjes,

Anneke


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 07 mei 2003, 00:11 
Anneke,

Heb hele goeie ervaringen met DMI in Groningen, vriendelijke mensen en doen
hun werk keurig.

Bert


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 07 mei 2003, 01:07 
Mijn ervaringen met DMI zijn ook goed, behalve dan dat ze wel veel geld vragen, aan de andere kant ze willen ook met je zoeken naar goedkopere oplossingen en gasinstallaties kosten nou eenmaal veel geld sad smiley

Groetjes Bowy

ps Olijve in Assen doet ook gasinstallaties, daar heb ik zelf geen ervaringen mee maar andere wel goede. Misschien aardig om een prjsvergelijk te maken?


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 07 mei 2003, 02:13 
Complete installatie kopen met de benodigde papieren en zelf inbouwen.
Laten keuren bij de RDW.
Gaat bij ons probleemloos.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 07 mei 2003, 10:30 
Heeft iemand ervaring met De Vries in Hoogeveen? Die vraagt 1000 euro inclusief inbouwen, btw en keuring. Is dacht ik een aardig scherpe prijs?

Groetjes,

Anneke


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 07 mei 2003, 11:55 
Dat lijkt mij ook wel een schappelijke prijs. Kweet alleen niet of er ook nog veel verschil in de kwaliteit van onderdelen zit..


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 07 mei 2003, 12:20 
Volgens mij vallen die kwaliteits verschillen wel mee. Je hebt hooguit een paar merken verdampers. Ik heb trouwens nog een verdamper liggen met afsluiter (kot uit een Chrysler van 2003 heeft er 3 maanden ingezeten) dus als er iemand belang bij heeft? doe een bod zou ik zeggen!

Was eerlijk gezegd wel heel tevreden over de garantie van DMI (mijn gas/benzineschakelaar en niveau indicatie paneeltje was kapot gegaan (spontaan ik snap niet hoe het kan ik weet bijna zeker dat er geen water is bijgeweestwinking smiley ) en ze hebben hem kosteloos vervavngen (zo'n ding kost geloof ik 40 euro) terwijl he enige wat ik bij hen heb aangeschaft is een gasleiding en die schakelaar en ze hebben hem afgesteld.

Groetjes Bowy


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 07 mei 2003, 12:52 
Ik heb al 7 gasinstallaties laten inbouwen bij Jaap De Vries in Hoogeveen, in Range Rover's, ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben!
Groeten Ron Stalman


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 07 mei 2003, 13:08 
Goed om te horen! Het lijkt me namelijk erg makkelijk om iemand uit de buurt te nemen, dan kun je er nog eens mee terug om af te laten stellen o.i.d.

Groetjes,

Anneke


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 07 mei 2003, 20:20 
Ik ben vandaag langs geweest bij De Vries in Hoogeveen. Hij maakte een deskundige indruk. De prijs blijft 1000 euro, ook met een grotere gastank. Op 22 mei, de 25ste verjaardag van Scubadoo, rijden we op gas!

Bedankt voor de tips!

Groetjes,

Anneke


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 38 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.