Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu za 18 mei 2024, 13:46

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 06 mei 2003, 14:00 

Hallo list, ik geloof dat er geen twee knutselbarten zijn en als ik binnenkort nog eens een cameraatje heb zal ik wat regelen voor het smoelenboek. Voor nu wilde ik even vertellen dat ik sinds vorige week een gesynchroniseerde SIII bak heb in mijn SIIA, zodat mijn vriendin nu hopelijk ook durft te rijden ( niet meer "dubbel-klutsen"winking smiley. Geregeld in Oisterwijk bij Jansen used LaRo-parts, perfect geholpen voor een hele schappelijke prijs overigens, toffe gasten daaro. In ieder geval, nu heb ik dus die IIA bak over en nu heb ik begrepen dat die op zich sterker zijn en dus nog wel gewild voor de echte terreinrijders onder ons. Nu weet ik niet of je op de list ook dingen te koop aan mag bieden maar zou 225 eurotjes een mooie prijs zijn? T is wel alleen de bak echt, de tussenbak en nog wat zooi is over gebouwd omdat de donor een Belgische 2WD was..

Gaaroet allemaal,

Bart


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 06 mei 2003, 14:10 
Hoi bart,

je mag wel zeker dingen hier te koop aanbieden graag zelfs! winking smiley

Ik vindt de prijs voor je bak wat aan de hoge kant: gemiddelde IIa prijs ca 200 euro inclusief tussenbak. Maar met goed zoeken zelfs voor 150 euro compleet verkrijgbaar.

Blijft natuurlijk een feit dat ik zelf een IIa heb met inmiddels de derde bak eronder sad smiley (Deze tot op heden goed!) Maar als ie kapot gaat zal ik aan je denken!

Groetjes Bowy


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 06 mei 2003, 15:07 
Bowy,

volgens mij heeft Marco (SIII 88 (Marco)) nog wel een bak voor weinig ( 50,00)liggen.

Succes


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: SIII bak gezocht!
BerichtGeplaatst: di 06 mei 2003, 23:44 
Ik heb ook een SIIA en moet helaas ook "Dubbel Klutsen". Ik zou er ook graag een SIII bak in leggen, maar schrik nogal van de prijzen die er gevraagd worden voor deze bakken. Ik kom prijzen tegen van 800 euro voor een gereviseerde bak op inruilbasis. Dat is voor een student niet te doen.

Heeft iemand goede tips waar er nog bakken voor een goede prijs liggen. Hij hoeft van mij niet gereviseerd te zijn, als hij het maar gewoon doet. En ja, dat is het probleem: wie geeft de garantie dat een losse bak in orde is?

Misschien heeft iemand van de Prikkers nog een SIII bak liggen.

Groeten,
Jeroen


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.