Ik ben een hobby sleutelaar duzzzz....
Een militair chassis heeft volgens mij de langere shackles, die zijn 2 a 3 cm langer en herkenbaar doordat er in het midden een extra bus met bout zit. In totaal zitten daar dus 3 bouten in.
En ja die hebben langere schokbrekers nodig.
Ik heb er uiteindelijk paraboolveren onder gezet (kan ik je aanraden !) met gas schokbrekers.
Die gazzz-schokbrekers zijn iets van 5 cm langer ennnnnn:
Nu staat er in de specs dat deze een eind aanslag hebben. Dus mogen helemaal uit geschoven worden.
Als ik het mis heb zal ik vast snel gecorrigeerd worden.
Waar je ook stil bij moet staan is dat er veerpakketten zijn die minder bladen hebben, of deze ook dunner zijn weet ik niet. Als dat zo is dan zou dat ook je gebrek kunnen verklaren.
sorry niet jou gebrek, maar gebrek aan ruimte
Ik weet alleen dat mijn chassis met 300tdi met bak etc nog geholpen moest worden om de olie dempertjes erop te krijgen.
Fenna heeft recent soort gelijk gedaan.... en ook met een stawag...
Ik ben een hobby sleutelaar duzzzz....
Een militair chassis heeft volgens mij de langere shackles, die zijn 2 a 3 cm langer en herkenbaar doordat er in het midden een extra bus met bout zit. In totaal zitten daar dus 3 bouten in.
En ja die hebben langere schokbrekers nodig.
Ik heb er uiteindelijk paraboolveren onder gezet (kan ik je aanraden !) met gas schokbrekers.
Die gazzz-schokbrekers zijn iets van 5 cm langer ennnnnn:
Nu staat er in de specs dat deze een eind aanslag hebben. Dus mogen helemaal uit geschoven worden.
Als ik het mis heb zal ik vast snel gecorrigeerd worden.
Waar je ook stil bij moet staan is dat er veerpakketten zijn die minder bladen hebben, of deze ook dunner zijn weet ik niet. Als dat zo is dan zou dat ook je gebrek kunnen verklaren.
:o sorry niet jou gebrek, maar gebrek aan ruimte :lol:
Ik weet alleen dat mijn chassis met 300tdi met bak etc nog geholpen moest worden om de olie dempertjes erop te krijgen. ;)
Fenna heeft recent soort gelijk gedaan.... en ook met een stawag...