Ik ben ook weer actiever geworden....
Na een paar jaartjes het project on-hold te hebben gehad en wat sluimerklussen te hebben opgepakt nu langzamerhand weer aan het opbouwen.
Wat is er gebeurd: Die k&$* MRB heeft ervoor gezorgd dat ik mijn BlueMotion heb geschorst en een quad heb aangeschaft om toch in het terrein te rijden.
Ik dacht dan kan ik mooi de carrosserie lichten en zet ik mijn chassis goed in de verf.
Uiteindelijk toch snel besloten om alles uit elkaar te halen en mijn chassis te laten stralen, want mijn LaRo is nog lang geen 40...
Het resultaat was natuurlijk veel gaten en veel laswerk. Aangezien ik niet van lapwerk houd heb ik met de plasma snijder hoeken weggesneden en er platen in gelast.
Na het laswerk het chassis vol gaten geboord en laten verzinken.
Verzinkt en wel terug heb ik het chassis in de 2componenten verf (Amerlock 400) gezet.
Een projectje op zich: Bij het ontmantelen van de auto kwam ik natuurlijk het stuurhulphuis tegen. Na wat gepiel en zonder eerst in de boeken te hebben gekeken wat boutjes losgedraaid en toen een enorme knal van een veer die tot aan het dak schoot. Deze is inmiddels weer netjes gereviseerd en in elkaar gezet.
Het projectje wat ik nu onderhanden heb is de achteras. Alle keerringen en pakkingen vervangen.
Vandaag voor het eerst weer eens op het forum. Mijn inlog deed het nog en lees allemaal leuke berichten.
Goed om terug te zijn, Back to business.
Ik ben ook weer actiever geworden.... :-) Na een paar jaartjes het project on-hold te hebben gehad en wat sluimerklussen te hebben opgepakt nu langzamerhand weer aan het opbouwen.
Wat is er gebeurd: Die k&$* MRB heeft ervoor gezorgd dat ik mijn BlueMotion heb geschorst en een quad heb aangeschaft om toch in het terrein te rijden.
Ik dacht dan kan ik mooi de carrosserie lichten en zet ik mijn chassis goed in de verf.
Uiteindelijk toch snel besloten om alles uit elkaar te halen en mijn chassis te laten stralen, want mijn LaRo is nog lang geen 40...
Het resultaat was natuurlijk veel gaten en veel laswerk. Aangezien ik niet van lapwerk houd heb ik met de plasma snijder hoeken weggesneden en er platen in gelast.
Na het laswerk het chassis vol gaten geboord en laten verzinken.
Verzinkt en wel terug heb ik het chassis in de 2componenten verf (Amerlock 400) gezet.
Een projectje op zich: Bij het ontmantelen van de auto kwam ik natuurlijk het stuurhulphuis tegen. Na wat gepiel en zonder eerst in de boeken te hebben gekeken wat boutjes losgedraaid en toen een enorme knal van een veer die tot aan het dak schoot. Deze is inmiddels weer netjes gereviseerd en in elkaar gezet.
Het projectje wat ik nu onderhanden heb is de achteras. Alle keerringen en pakkingen vervangen.
Vandaag voor het eerst weer eens op het forum. Mijn inlog deed het nog en lees allemaal leuke berichten.
Goed om terug te zijn, Back to business.